Menu

Последен век

и ще слушат измамителни духове и бесовски учения...

Възходът на Аполион 2012: Първи следи на покварата

Доказателствата предполагат, че най-ранните легенди на митологията били предшествани от вярата в „Бога” (Яхве) като създател на всички неща и „владетел на небето”. По-късно Сатана бил описан като „богът на този свят” (2 Кор. 4:4) и принца на „въздуха” (Еф. 2:2). Очарователна борба между „владетеля на небесата” срещу „силата на въздуха” се случва в ранната шумерска митология, след като Енки, богът на мъдростта и водата, създава човешката раса от кал. Оказва се, че Ану, който първоначално е бил най-могъщият от шумерските богове и „владетеля на небесата”, е бил заменен като власт и популярност от Енлил, „богът на въздуха”. За християнския ум това се възприема като самия Сатана – богът на въздуха – продължаващ да претендира за трона на Бога, и узурпиранетоп му на Яхве – „Господарят на небесата”. Това показва и изопачаване на първоначалното откровение и вероятно усилие от страна на Сатана да подмами шумерите да го възприемат като „върховния” бог (над Бога на небето) и следователно достоен за поклонение. Съответно, в „Енума Елиш” (Вавилонски епос), Мардук – великият бог на града Вавилон – бил издигнат над добронамерените богове и възхваляван като създател на света. Мардук бил символизиран като дракон (както и Сатана в Откровение 12:9), наречен Мускрусу, и легендата му изглежда съдържа няколко изкривявания на важните елементи от библейския разказ за творението. В нея Адапа, също като Адам, преминава тест върху консумирането на храна, проваля се и губи възможността си за безсмъртие. В резултат на провала, човечеството е предадено на страданието и смъртта. Накрая, Епосът на Гилгамеш е шумерска поема, която, също както Епосът Адапа, има дълбоки корени в древната асирийска и вавилонска митология. През 1872 г. Джордж Смит открива плочките на Гилгамеш, докато прави изследване върху Асирийската библиотека на Ашурбанипал в Британския музей. Пореди голямата прилика с библейския разказ за Ной и великия потоп, изследователите на Библията разглеждат Епоса на Гилгамеш с интерес още от откриването му. Както разказва легендата, Утнашищим (шумерският еквивалент на Ной) разказва на Гилгамеш, царя на град Урук, за потопа. Утнапищим описал на Гилгамеш как великият бог Енлил решил да унищожи цялото човечество заради „шумните” му грехове. Била пратена чума, но тя не успяла да убеди човечеството да се държи по-добре и, впоследствие, боговете решили напълно да унищожат човешката раса. Енки, господарят на водите, не бил доволен от това решение на другите богове и предупредил Утнапищим за предстоящия потоп, нареждайки му да събори къщата си и да построи голяма лодка. Утнапищим послушал Енки, построил голям съд и го запечатал с катран и битум. Семейството на Утнапищим се качило на лодката заедно с най-различни животни и птици. Когато дошли дъждовете, вратите били затворени и плавателният съд се понесъл по водите. Също като Ной, Утнапищим пратил гълъб, а след това лястовица, да намерят суха земя. И двете се завърнали. След това бил пуснат гарван и той не се върнал. След още няколко дни лодката се спряла на върха на една планина, където Утнапищим построил олтар и принесъл благодарствена жертва на боговете. Когато боговете подушили сладката жертва, всички освен Енлил се разкаяли, че били пратили потопа.

В първата ми книга, „Духовна война – Невидимото нашествие”, съм описал друг интересен пример за първото откровение на Бога като изкривено или изплагиатствано от Сатана, за да отклони човечеството от почитането на Яхве. По отношение на Асклепий, гръцкия бог на лечителството, написах: В основата на Пергамския хълм стояло светилището на Асклепий, оборудвано със собствена библиотека, театър, спални помещения, използвани в лечителските ритуали, и дълги подземни тунели, свързващи други светилища, до които езичниците пътували, за да получат лечебните сили на любимия син на Аполон. Християнската църква считала тези мистични сили за демонични, понеже поклонението на Асклепий се фокусирало върху изображение на змия, наричано понякога Гликон – огромна змиевидна фигура, която някои изторици разглеждат като произхода на съвременния символ на лечението – змия, увита около прът. Асклепий носел високата титла бог на лечението.

Числа 21 Моисей изобразява бронзовата змия върху прът, който бил използван от Бога като средство за лечение. 743 години по-късно, в 4 Царе 18:4, откриваме, че Израил бил започнал да почита бронзовата змия с жертви и тамян. Оттук образът бил заимстван в гръцката митология, където станал символ на Асклепий – гръцкия бог на лечението. За Асклепий се говорело, че излекувал неизказани множества от всяко възможно заболяване – дори възкресил човек от мъртвите. Това накарало Аполон чрез Делфийския оракул да заяви: „О, Асклепий!, роден си за голяма радост на всички смъртни, които обичната Коронис ми роди, детето на любовта, в скалистия Епидавър”. Говорело се, че бил такъв лечител, че Плутон – богът на Хадес – се оплакал на Зевс, че вече почти никой не умирал, и затова Зевс унищожил Асклепий с гръмотевица. След това Аполон пледирал пред Зевс да възстанови сина му и това ходатайство така развълнувало Зевс, че не само върнал живота на Асклепий, но го направил безсмъртен като бога на медицината. Първо в Тесалия, а накрая и в целия гръко-римски свят, Асклепий бил почитан като спасителния бог на лечението.

Освен увитата змийска символика, намираме плагиатство на Първото Откровение и в гръцката митология, където Асклепий има силата да лекува болните и да връща мъртвите към живот, като пуска кръв от хълбока на богинята на справедливостта – същото божество, което „връща” старото царство на Сатана по време на Novus Ordo Seclorum? Асклепий бил символизиран със змия, увита около прът, и бил наричан великия „Лекар”. Очевидното намерение на змията, увита около пръта в Числа 21 е било да се фокусира човечеството върху идващия Месия – истинския Велик Лечител – Иисус Христос, който щял да увисне върху прът, за да избави последователите Си от болест и от смърт чрез кръвта, стекла се от хълбока му.

 [БЕЛЕЖКА ОТ ТОМ: Извинявам се предварително, че следващите няколко статии ще бъдат малко по-дълги. Основното разбиране на определени аспекти от митологията зад боговете на Държавния печат на Съединените щати ще е от полза по-късно в това проучване.]

Към: ПРЕДГОВОР
Към: ПРИЗОВАВАНЕ НА АНГЕЛА ОТ ВИХЪРА
Към: КАКВО СЪОБЩАВАЛИ ПЪРВИТЕ СИМВОЛИ И НА КОГО
Към: ДОБРЕ ДОШЛИ ПРИ ДОПОТОПНИТЕ СТЪЛБОВЕ НА ЕНОХ
Към: ПРИЗНАЦИ ЗА КОНСПИРАЦИИ – МИСТИЧНИ ЧИСЛА, ЗАРАЗИТЕЛНИ ИДЕИ
Към: БУНТОВНИ МЕМОВЕ С КАУЗА – СЛИВАНЕ НА УМОВЕТЕ ЗА ЧОВЕКА НА ГРЕХА
Към: ДОБРЕ ДОШЛИ В ЕРАТА НА ОБАМА
Към: КИМВАНЕ ОТ ОРДЕНА И ОЛТАРЪТ НА ЗЕВС
Към: ДАЛИ СЪЕДИНЕНИТЕ ЩАТИ ЩЕ ГЕНЕРИРАТ АНТИХРИСТА?
Към: ПЪРВАТА ЧАСТ ОТ ПОСЛЕДНАТА МИСТЕРИЯ НА ДЪРЖАВНИЯ ПЕЧАТ ЗАПОЧВА
Към: ИДВАЩИТЕ БОГОВЕ НА НОВИЯ СВЕТОВЕН РЕД
Към: НАЧАЛОТО НА ОРГАНИЗИРАНАТА МИТОЛОГИЯ ЗАПОЧВА В ШУМЕР
Към: ПЪРВИ СЛЕДИ НА ПОКВАРАТА
Към: ВЪЗХОДЪТ НА ОЗИРИС
Към: ОТ ДРЕВЕН ЕГИПЕТ КЪМ ГЪРЦИЯ - ТВОЯТ АПОЛОН ЦАРУВА
Към: ДИОНИС: ПСИХОТИЧНИЯТ АСПЕКТ НА ДЕМОНА АПОЛОН/ОЗИРИС
Към: ЛУЦИФЕРИАНСКАТА НАУКА ЗА ВЪЗКРЕСЯВАНЕ НА БОЖЕСТВО
Към: АЛТЕРНАТИВНА ПРИЧИНА ЗАЩО БДИТЕЛИТЕ СМЕСВАЛИ ДНК
Към: БИБЛЕЙСКИ ПРИМЕР ЗА ВЪЗКРЕСЯВАНЕ НА НЕФИЛИМ
Към: ВЪЗМОЖНО ЛИ Е СЪВРЕМЕННАТА НАУКА ДА ИМА РОЛЯ В ИДВАНЕТО НА АПОЛОН?
Към: ОТВАРЯНЕ НА КУТИЯТА НА ПАНДОРА
Към: 70-ТЕ ПОКОЛЕНИЯ НА ЕНОХ: ЗЕМЯТА ЛИ Е ТОВА, КОЕТО УСЕЩАМ, ЧЕ БУЧИ?
Към: ДРУГИ ПОЛЕЗНИ БИОТЕХНОЛОГИЧНИ СЕЧИВА ЗА АНТИХРИСТА
Към: СЪВРЕМЕННАТА НАУКА НА БДИТЕЛИТЕ И БЕЛЕГЪТ НА ЗВЯРА
Към: НАУКА НА БДИТЕЛИТЕ + ТРАНСХУМАНИСТИЧНА ФИЛОСОФИЯ = 11,22,33
Към: КОГА АПОЛОН/ОЗИРИС/НИМРОД, СИН НА ЛУЦИФЕР, ЩЕ ДОЙДЕ?
Към: НА КОГО Е ТОВА ВСЕВИЖДАЩО ОКО, ВСЕ ПАК?
Към: НЕДОВЪРШЕНАТА ПИРАМИДА ПОД ВСЕВИЖДАЩОТО ОКО
Към: ДАТИ НА ТАБЛОТО: НАЧАЛОТО И ЗАВЪРШЕКЪТ НА ВЕЛИКОТО ДЕЛО
Към: ПОВТОРЕНИЯ НА 2012 И 2016: КАКВО Е ЗНАЧЕНИЕТО НА ТЕЗИ ДАТИ?
Към: ТРИНАДЕСЕТИЯТ БАКТУН
Към: ОЩЕ ПО-ДЪЛБОКИ ТАЙНИ – МАИТЕ, БДИТЕЛИТЕ И ЗАВРЪЩАНЕТО ПРЕЗ 2012
Към: ВЕЛИКАТА ЗАБЛУДА 2012 И ПОСЛЕДНИЯТ КОНКЛАВ

 
 

Go Back

Comment

View older posts »